!!! Gta San Andreas Gizli Yerler !!!

İsimli konu WH 'Oyun Genel' kategorisinde, 88bartu88 üyesi tarafından 4 Mart 2008 tarihinde yazılmıştır. !!! Gta San Andreas Gizli Yerler !!! hakkında bilgi ve tartışmalar.

  1. GTA san andreas gizli yerler haritası


    [​IMG]




    1-Gümüş Vibratör
    2-Aldea Malvada:Kayıp Kent
    3- Horoz Kayası (Cock horoz demek)
    4-Ceset Torbaları
    5-Millie'nin fantezi yeri (böle çevirdim aslında millie'nin evi orası)
    6-Lemming'in yayaları
    7-Wedding and Weldings Bomba koyma garajı
    8-V-Rock Hotel
    9-Regular Tom Gayzeri-Palçık Vulkanı ( :? )
    10-69.bölge
    11-Sex Shop
    12-''no easter egg'' yazan tabela
    13-Bu bi geminin kaptan kamarasını gösteriyor ordaki Dünya Haritasını
    14- San Fierro'daki denizaltı
    15-Hopi Yıkıntıları
    16-UFO Cafe
    17- İşaretlenmemiş Pay and Spray(!)
    18- Gant Köprüsünün özelliklerini gösteren tabela
    19- Michelle'nin araba atolyesi ve evi
    20- Fort Carson Tüneli
    21- Göğe açılan kapı (!)
    22- İşlemeli akik pker kağıtları (!)
    23- Tall Pointy Binası
    24- Zombotech Araştırma binası
    25- R.O.C.K binası
    26- Biyolojik Atık Kuyusu (!)
    27- Ölü muhalefet (ne olduğunu anlayamadım bakın bi)
    28- Hippy Shopper motorlu kurye görevi yeri
    29- Rockstar Action Figures (!)
    30- San Fierro Gym
    31- Gizli saklı sanayi( Solarin Kokain Fabrikası da bir diğer adıdır)
    32- Valentino Rossi (!)(ünlü bir motorcudur kendisi)
    33- Mıknatıslı Vinç (ihracatta kullandığımız)
    34- Girilebilir Likör Dükkanı (soyduğumuz dükkan)
    35- "Sadece hemşeriler yerliler girebilir" Dükkanı (!)
    36- Avery İnşaat (sanırım bu GTA VC'den tanıdığımız Avery)
    37- Catalinanın Eski Erkek Arkadaşlarının Mezarları (konusu bile var hatta) (!)
    38- Paslı Tekerlekli Sandalye (iskelede duran varya)
    39- Vicecity Boxart (ne olduğunu bilmiyorum) (!)
    40- Nazca İşareti (!)
    41- Dricer 3R Video oyunu (neden koymuşlarsa)
    42- Kuzer Kayası (!)
    43- İntahar Fotocusu (herkes biliyo artık)
    44- Candy Suxxx Bilboardı (GTA VC'de de vardı bu kız bakmanızı şiddetle tavsiye ederim ben de bakıcam listenin orjinalini bulup )(!)
    45- Spike's Caypt (ne olduğunu bilmiorum) (!)
    46- Hayalet Grafiti (!)
    47- Los Santos'un En uzun Binası
    48- Jefferson Motel Save Yeri (!)
    49- Holgelmediniz Hasırı (!)
    50- Albay'ın Evi(Ryder ile soyguduğumuz ev)
    51- Mor OOUBLENDER (ne olduğunu bilmiyorum)(!)
    52- Polisin Acımasızlığı (!)
    53- Kendikendini söven heykel (!)
    54- Jackson'un
    55- Ayıp bir anlamı da var come'un yazmıyorum Bir şeyin tadı işte (!)
    56- GTA VC kayıp paket
    57- lemming'in sırığı (!)
    58- Hasaralabilen kırılabilen köprü (!)
    59- Cj'in annesinin evi
    60- Ayna gölü(!)
    61- Hayalet Glandale
    62- Cesar'ın arabasının bulunduğu yer (!)
    63- Rasathane (!)
    64- True Crime (bir film adıydı yanlış hatırlamıyorsam)
    65- ne olduğunu bilmiyorum.
    66- GTA VC haritaları
    :rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
    4 Mart 2008
    #1
  2. !!! Gta San Andreas Gizli Yerler !!! Cevapları

  3. BU DA BENDEN HEDİYE [​IMG]
    4 Mart 2008
    #2
  4. hadi ama hiç yorum yokk
    5 Mart 2008
    #3
  5. teşekkürler
    15 Mart 2008
    #4
  6. manyakmis emene saglık koç
    27 Nisan 2008
    #5
  7. saol varol
    30 Nisan 2008
    #6
  8. harikasın dostum
    26 Haziran 2008
    #7
  9. teşekkürler paylaşım için
    26 Haziran 2008
    #8
  10. hayalet çıkmıyo arkadaş sen nasıl çıkarttın yardım edermisiniz 2 hayaletede baktım resimdekine baktım gittim oraya yok hiçbiri hayalet gerçekten varmı inanmıyom?:hehehe:
    30 Haziran 2008
    #9
  11. ilginç.Paylaşım için saol
    6 Temmuz 2008
    #10
  12. Teşekkürler Güzel Paylaşım...
    8 Temmuz 2008
    #11
  13. Kod:
    [COLOR=#008000]www.youtube.com/watch?v=hmo6EsfdED4[/COLOR]
    güzel paylaşım teşekkürler:)
    12 Temmuz 2008
    #12
  14. köprüyü bir türlü kıramıyorum kırabilen varmı[kahretsin]
    15 Temmuz 2008
    #13
  15. arkadaşlar nerden indircez
    16 Temmuz 2008
    #14
  16. nolur bir söyleseniz ama acele
    16 Temmuz 2008
    #15
  17. hayalet fln cıkmıo beyler
    21 Temmuz 2008
    #16
  18. evet hayalet çıkmıyo yalan hayalet.
    25 Temmuz 2008
    #17
  19. :D İlginç ama bazılarını biliom
    27 Temmuz 2008
    #18
  20. bazılarını biliodum ama hepsini bulamamıştım
    27 Temmuz 2008
    #19
  21. işimize yarar sanıyorum gizli yerler
    27 Temmuz 2008
    #20
soru sor

!!! Gta San Andreas Gizli Yerler !!!

Alakalı Aramalar:

  1. gta san andreas kerhane

    ,
  2. gta sanda kerhane nerede

    ,
  3. gta san kerhane nerede

    ,
  4. gta san andreas kerhane yeri,
  5. gta sanandreas kerane,
  6. gta san andreas kerane nerde harita,
  7. gta san andreas genel ev yeri,
  8. gta san andreas genel ev hilesi,
  9. gta san andreas kerhane nerede,
  10. gts san kerhane